Friday, May 25, 2012

Mom & Baby Expo Midvalley - May

Seperti yang aku salu bebelkan...aku nih suka expo² n tgk barang² murah...hehe...11 - 13 May...mmg aku dah siap² tanda dlm kalender aktiviti aku...huhu


mmg banyak jugakla barang² yang derang jual...tp aku dah ada list barang aku sendri...n disamping tu survey barang² lain gak yg bakal dibeli next month...antara barang yang aku sempat tangkap; nursing bra 3helai , matress set utk baby, and papa beg...n aku mmg berminat kat booth mumdreams nih sbb byk jugak brgnya...cuma xperasan mse pegi tuh...balik umah ukak pamplet baru pasan...so nextime ble de expo lak nak carila booth derang nih...sbb byk jual baju utk menyusu...cantik² n simple n plg penting murah~

Ni jugak nak pakai untuk bawak jenjln nti

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Top Post