Thursday, May 24, 2012

Mari Minum Susu

2, 3 , 4...hurmm...byk jugakkan aku minum susu...huhu...Semalam cukupla 3jenis susu maternity yang aku minum...start dr anmum materna coklat 7kotak...enfama a+ 1tin n the latest mamil mama...huhu...dlm byk² nih yang plg aku ske mamil mama sbb rasa dia light skit...xmanis sgt...yang enfamama nih plak aku amik vanilla...rasa dia xbleh blah skit time panas...tp ble bancuh sejuk sedapla plak...cam mkn ice-cream...hoho...lg satu enfamama nih leceh sket nak bancuh...kne air suam...smela cam mamil mama nih..air makesure dlm 40darjah c je...xcm anmum...blasah je air panas pun...mayb molekul dia lain kot...blasah jela janji minum...de gak ura-ura yang mengatakan minum anmum or susu nih baby besar...hurm...bg aku better minum kot...sbb kita  pun bukanla kuat sgt kalo nak arapkan vitamin tambahan dr obimin je...alhamdulillah xpernah miss minum susu lagik stkat nih...kalo de pun weekend je sbb terbgn lewat...huhu...baby pun alhamdulillah normal je beratnya n aktif...ibu n walid syg baby...besarla dgn baik ye syg

Himpun kotak byk²...haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Top Post