Saturday, December 15, 2012

New Madela Swing & Pusat Servis Madela

Kalau nk ikutkan dh lama dh aku nk tukar motor nih..pnah skali mr hubby call pusat servis kat bangsar doa ckp kerosakan yang dialami madelaku nih xcover..selama dlm masa 3 bulan ni aku tpaksa bgantung harap sepenuhnya kat power plug je..kalo balik kg tpaksa pakai manual pam anakku yang aku beli khas untuk pakai otw balik kg je..yela 6jam nokkk...xkan la mak nak membekukan keju nih..maunya demam kang..

Nak dijadikan cerita..semalam 15/12/12 aku sesaje try gi pusat servis dan jualan madela kat ampang..bawakla skali motor aku yang rosak part bateri je tu..sebab hari lain keje n mostly tempat servis lain ukak weekdays..but madela kat ampang nih still ukak sampi kul 2pm hari sabtu..sampi sna trus kuarkan motor yang rosak tu..(mr hubby yang g jpe dak kat customer service tu)..dgn muka tension dan muka ketat dia pun amik n test mende tu mmg xjln kalo pakai bateri..yang aku xtahannye langsung xdak rupa nak layan..masam je..senyum pun x..skit je lagik mr hubby nak sound..tp aku cpt2 takeover tempat mr hubby kat kaunter..kalo x nti jd kes pukul pakai pam plak..huhu..



Lepas setel isi form derang, dia mintak warranty card n terus dapat pam baru! Sangat exited sbb aku ingatkan derang nak repair je sbb madela bangsar ckp xcover utk bateri..tup2 baru trus...alhamdulillah..'lepas ni kalau nak pakai plug bateri cabut dlu' (dgn muka cm nak bunuh aku je)..ohh..aku kne sound lak..aku pun 'ok'..sambil lam hati; patutla rosak mse mula guna dlu..aku lupa nak tanggal bateri msa pakai plug! Yes diakui!..
Menurut kawan2 fb aku, madela servis centre nih ada kat bangsar & ampang...





Sole Distributor in Malaysia (Service Centre) 
Lactaequip (M) Sdn Bhd

Bangsar: 
Office Suite A-18-3 Level 18 Tower A
Menara UOA Bangsar
No. 5 Jalan Bangsar Utama 1
59000 Kuala Lumpur
Tel: +603-2284 6388 Fax: +603-2283 3886
email:cs.bangsar@lacta-equip.com
Mon-Fri : 9.30am-6.00pm
Sat, Sun & Public Holidays: Closed

Ampang:
Lot B2-G Jalan Selaman 1
Dataran Palma off Jalan Ampang
68000 Ampang 
Selangor Darul Ehsan
Tel: +603-4270 1128 Fax: +603-4270 6451
email: cs.ampang@lacta-equip.com
Mon-Fri: 10am-7pm
Sat: 10am-2pm
Sun & Public Holidays: Closed

Penang:
9-1-22 Taman Kheng Tian
Jalan Van Praagh
11600 Penang
Tel: +604- 282 7278 Fax: +604-281 7793
email: cs.penang@lacta-equip.com
Mon-Fri: 9.30am-6pm
Sat: 9am- 12.30pm
Sun & Public Holidays: Closed

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Top Post