Saturday, June 16, 2012

Misi mencari minyak zaitun

Dah lama aku nak cari pure minyak zaitun untuk urut dan sapu pada strechmark kat bawah perut aku nih...sebelum nih xperasan pun...sampila mak aku tanya, xsapu minyak zaitun ke...alamak, patutnya dr awl pgnt aku dah start sapu...so mulala misi mencari minyak zaitun...target aku kedai2 arab atau kedai yang menjual produk timur tengah nih...kebetulan opismate aku pernah pergi...so aku pun tanya direction ngan dia je...kedai Mahnaz Food kat jalan batu 3 lama shah alam...ni webnye..mmg kalau masuk dalam tu semua menda nak beli...
minyak zaitun yang terbaik adalah made in turki...tu hasil yang aku review

Yang ni pulak aku akan try minum mse kandungan masuk 37w nti

Selain mende2 kat atas ni aku beli jus delima, air rani ngan dried fruits n nuts...mmg rase cm nak pegi lagik!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Top Post