Wednesday, December 21, 2011

Penantian Setahun

Haritu 17/12/2011 pukul 6pagi...dalam kiraan itu adalah hari kelima aku lewat datang bulan...pada fikiran aku 'ah, xde pe² la...mungkin cm biasa je nih'...sbb salunya aku test result adalah negetive =(...tp nak xnak aku gagahkan jugak diri ni untuk guna pragnancy test yang hubby aku dah belikan sejak semalam lagi...tujuan asal nak ke toilet je untuk buang air...so alang² dah nak buang air baik aku wat test skali kan?...ternyata sangkaan aku kalini meleset!...hasilnya positive!pe lagik...berlari² la aku masuk bilik n ckp kat hubby yg result positive...dia tgh tgh mamai² tdo bergegas bgn utk tgk result...xdapat aku bayangkan saat tu...dia sangat gembira apatah lg aku yang xhenti² mendapat ciuman dari suami tersayang...ya ALLAH...aku bersyukur sangat...moga DIA peliharalah kandunganku ini...aminnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Top Post