Saturday, March 10, 2012

Susu untuk ibu mengandung

Alhamdulillah sekarang ni kandungan aku dah sampi ke 16minggu...sepanjang tempoh kehamilan nih aku rasa dah 6 kotak susu anmum coklat 650g aku minum walaupun b4 prgnt nih akulah org yg anti dengan susu...tu pun sebab aku dah kurangkan dari 4 sudu recomendation, ke 2 sudu utk kurangkan tahap manisnya...2 kali sehari minum pagi dan malam...

Baru² nih aku ke expo maternity kat mid valley, kebetulan lalu kat situ dapat rasa susu enfamama A+...ader perisa coklat dan vanila...aku try amik vanilla sebab sje nak try tukar susu...syik anmum je kan...sesekali nak gak ubah selera...huhu...

Apa² pun jenis susu yang kita minum, sedikit sebanyak akan membantu menambahkan tenaga bagi kita dah khasiat untuk bayi dalam kandungan...so jom minum susu!


Note : Kat atas ni antara jenama-jenama susu lain yang boleh diminum oleh ibu mengandung unttuk dijadikan makanan tambahan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Top Post